* طراحی سایت شرکت بهینه سازان سرزمین هوشمند

* انجام طراحی سایت * طراحی سایت تهران* قیمت طراحی سایت * سایت ساز رایگان * شرکت طراحی سایت در تهران * طراحی سایت شرکت بهینه سازان سرزمین هوشمند

* طراحی سایت شرکت بهینه سازان سرزمین هوشمند

۴ بازديد

 

گروه شرکت تخصصی نرم افزاری بهینه سازان سرزمین هوشمند، از سال 1401 به طور ویژه و انحصاری در زمینه ارائه محصولات و روش های مدیریت اداری و مالی در سه حوزه تجارت و صنعت و خدمات، فعالیت خود را در کشور آغاز نمود. آغازی با نگرش ورود به جرگه برترین های کشور، پس از کسب توفیقات دانش و تجارب مطلوب و حضور پر رنگ در عرصه ی علمی دانشگاه های مطرح کشور، با تکیه بر تجربیات گذشته و بهره گیری از متخصصین و مهارت های مکمل، پروژه های خود را گسترش بخشید.


شرکت نرم افزاری بهینه سازان سرزمین هوشمند با ساختار آموزشی پروژه محور، دارای اختراعات مختلف در زمینه کامپیوتر و نرم افزار است.

این شرکت، با سابقه 10 ساله در زمینه های مختلف صنایع IT و هوش مصنوعی (AI) و نرم افزار (Software) و طراحی وبسایت اختصاصی و فروشگاهی و برندسازی در حوزه محصولات و صنایع، به فعالیت حرفه ای مشغول میباشد.
در این شرکت فرصت های شغلی خوبی برای افراد با سطوح توانایی های مختلف موجود میباشد. از علاقه مندان در حوزه های مطرح دعوت به همکاری میگردد.

فعالیت های مهمی که در شرکت بهینه سازان سرزمین هوشمند در رابطه با برنامه نویسان و طراحان وب انجام می پذیرد شامل این موارد است :
– تربیت نیروی متخصص و هدفمند با محوریت پروژه های واقعی
– آموزش کار تیمی به صورت پروژه بندی شده با کیفیت حرفه ای
– تمرین نظم و وقت شناسی در رسیدن به اهداف مشترک

www.tarahiwebsiteseo.com

https://www.sarzaminhooshmand.com


– مشارکت افراد در پروژه های اجرایی سود ده
آشنایی با تکنیک و ابزارها و الگوریتمهای بروز در حوزه های مختلف برنامه نویسی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.